onsdag, mars 01, 2017

Surskorpa & bloggar

Surskorpa med mosad avokado, spenat, paprika, ättiksgurka & örtsalt on top!
Gott tillbehör till kvällens spenatsoppa!

Tjatjatjaa! Här har damen chillat dagen lång efter jobb och förkylning. Den kombon gör kroppen trött och kräver sin vila med all rätt! Jag har mejlat, ringt och bokat träff med vänner, anmält ett gäng till Nice Run och fyllt på magen däremellan. Efter att ha käkat riskakor i 2 månader så varierar jag mina måltider och mellanmål med surskorpor nuförtiden. Gott! Ser ni vilken effort jag lagt ner för att ge er en fin bild? Haha. Livet med halvtaskig mobilkamera - bättre än såhär blir det inte, men lite inspo hoppas jag ni får iallafall!

Eftersom jag ÄNNU känner av min förkylning så har jag fortfarande träningsförbud (tråkigt som faen) vilket i sin tur resulterat i att jag har två paket med träningskläder väntande på posten. Me like! Och som ni kanske märkt så har sidobalken till höger fått en rejäl dos nya bloggar till min favvolista. Mestadels träningsbloggar förvisso, men några andra guldkorn hittas oxxå. Så lill-lördagen till ära, fyll på tekoppen, fixa till en smaskig surskorpa och bläddra bland bloggarna för ny inspirationsboost till resten av veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.