måndag, mars 06, 2017

Status

Hände i helgen: Min kära far fyllde år och lillebror kom hem to stay från Tyskland!♡ Det firades vid villan med blommor i överflöd, god mat och två sockersöta kakor. Efteråt stack my parents ut på skidtur och jag och Mikida gick på promenad i skogen. Sen så råkade jag slumra till i soffan när det blev dags att diska. Vette fan hur tajmningen blev så? 

Varför jag längtar tills imorgon: Då sticker jag och vännerna till Vasa för en heldag med kompishäng! Wihoo! Påväg till Vasa blir det paus för brunch i Oravais hos en vän, därefter shopping i Vasa (int i Oravais, höh) och så avslutar vi med middag på restaurang med en annan vän. Ska bli så skoj!

Högsta önskan: Att min envisa förkylning tar sitt pick och pack och försvinner! I hate you!

Foodprep: Tänkte svepa ihop köttfärsbiffar med batat till lunch och testa en asiatisk kycklingsoppa till kvällen. Soppor med lite extra sting i kallt vinterväder kan jag tycka e så himla gott! 

Bilden från helgen: Vackert väder gör mig glad!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.